Mossaddan Gelen Kadın; Bal TuzağıBal Tuzağı

Açıklama

Çağımız fenomelojik bir çağ. Biz fenomenleri oldukları gibi değil, başka bir gözle bakarak yalınlaştırmak ve oradan bir bütüne gitmek zorundayız. Bu bize 'Çoklukta birlik, birlikte çokluk' düşüncesini kazandıracak. Bu göndermelerle iletişime gideceğiz. Hangi sanatta olursa olsun, Leonardo da Vinci'nin dediği gibi; 'Doğa diyalektiği, sosyal içerikli diyalektikten daha zengindir'. Halide Eşber bu dinamik düşünceler içinde yazdığı romanında her bilim ve sanat alanının kinetik ve meta-kinetik (hareket ve hareket sonrası) dinamizmini getiren düşünce ve çok yönlülük bazı insanları hiçbir şey yaratmamaya götürürken Eşber'de bu yaratma sürecine zengin olanaklar sağlamıştır. Oyunculuğunu, rol empatisine girerek, düşünsel ve diyalog şeklinde, yazımında kullanmış. Bu kullanım, romanındaki fotobiyografik görüntüleri temiz, çok anlam üreten, vizyon yaratan bir ontikliğe (bütüne) götürmüştür. Ayla Algan
%25
6,94TL
5,21TL
Kazancınız : 1,73TL

Satışta değil

Kitap Ayrıntıları

Stok Kodu
:
9799753626094
Boyut
:
135-195-0
Sayfa Sayısı
:
206
Basım Yeri
:
İstanbul
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2002-12-30
Çeviren
:
Ali Çimen
Kapak Türü
:
Karton
Kağıt Türü
:
2.Hamur
Dili
:
Türkçe
9799753626094
243472
Mossaddan Gelen Kadın; Bal Tuzağı
Mossaddan Gelen Kadın; Bal Tuzağı Bal Tuzağı
5.21
Çağımız fenomelojik bir çağ. Biz fenomenleri oldukları gibi değil, başka bir gözle bakarak yalınlaştırmak ve oradan bir bütüne gitmek zorundayız. Bu bize 'Çoklukta birlik, birlikte çokluk' düşüncesini kazandıracak. Bu göndermelerle iletişime gideceğiz. Hangi sanatta olursa olsun, Leonardo da Vinci'nin dediği gibi; 'Doğa diyalektiği, sosyal içerikli diyalektikten daha zengindir'. Halide Eşber bu dinamik düşünceler içinde yazdığı romanında her bilim ve sanat alanının kinetik ve meta-kinetik (hareket ve hareket sonrası) dinamizmini getiren düşünce ve çok yönlülük bazı insanları hiçbir şey yaratmamaya götürürken Eşber'de bu yaratma sürecine zengin olanaklar sağlamıştır. Oyunculuğunu, rol empatisine girerek, düşünsel ve diyalog şeklinde, yazımında kullanmış. Bu kullanım, romanındaki fotobiyografik görüntüleri temiz, çok anlam üreten, vizyon yaratan bir ontikliğe (bütüne) götürmüştür. Ayla Algan
Kapat