Kozmos'taki Tek Hakikat

Açıklama

Batıya tanıtan bir mütefekkir yazar. Arapça ve Farsçadan İngilizceye yaptığı çevirileriyle tanınıyor dünyada. New York Stony Brook Üniversitesi'nde Karşılaştırmalı Edebiyat ve Kültürel Araştırmalar profesörü. En derin konuları en sade ve anlaşılır bir şekilde dünya okuyucusuna sunmayı başarıyor. Chittick; 'hakikat" kelimesiyle nitelenmeye sadece Allah'ın kendisinin layık olabileceğini, O'ndan gayrisinin hepsinin konumlarının muğlak olduğunu savunuyor. geleneği hayata geçirerek modernitenin putlarından kurtulup 'öz'e nasıl inilebileceğinin ipuçlarını veriyor. "Lâ-makam makamı, evvelemirde kâinatın zuhuruna sebep olan o aşkın âlemdedir. Hakîkî mânâ dogmalar, doktrinler, teoriler, savlar veya diğer herhangi bir zihnî inşâ faaliyeti ile asla kavranamaz. Hakîkî mânâ, ancak aklın faaliyetinin ötesine geçerek, aktın ve bütün dünyanın ardındaki ezelî aklın birleyici idrâkinin tahakkukuyla ve insan zâtını aşkın menşei ite yeniden cem ederek bulunur."
%25
12,50TL
9,38TL
Kazancınız : 3,12TL

Satış adedi : 1
Satışta değil

Kitap Ayrıntıları

Stok Kodu
:
9789759161521
Boyut
:
135-215-0
Sayfa Sayısı
:
190
Basım Yeri
:
İstanbul
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2010-11-15
Çeviren
:
Ömer Çolakoğlu
Kapak Türü
:
Karton
Kağıt Türü
:
2.Hamur
Dili
:
Türkçe
9789759161521
243121
Kozmos'taki Tek Hakikat
Kozmos'taki Tek Hakikat
9.38
Batıya tanıtan bir mütefekkir yazar. Arapça ve Farsçadan İngilizceye yaptığı çevirileriyle tanınıyor dünyada. New York Stony Brook Üniversitesi'nde Karşılaştırmalı Edebiyat ve Kültürel Araştırmalar profesörü. En derin konuları en sade ve anlaşılır bir şekilde dünya okuyucusuna sunmayı başarıyor. Chittick; 'hakikat" kelimesiyle nitelenmeye sadece Allah'ın kendisinin layık olabileceğini, O'ndan gayrisinin hepsinin konumlarının muğlak olduğunu savunuyor. geleneği hayata geçirerek modernitenin putlarından kurtulup 'öz'e nasıl inilebileceğinin ipuçlarını veriyor. "Lâ-makam makamı, evvelemirde kâinatın zuhuruna sebep olan o aşkın âlemdedir. Hakîkî mânâ dogmalar, doktrinler, teoriler, savlar veya diğer herhangi bir zihnî inşâ faaliyeti ile asla kavranamaz. Hakîkî mânâ, ancak aklın faaliyetinin ötesine geçerek, aktın ve bütün dünyanın ardındaki ezelî aklın birleyici idrâkinin tahakkukuyla ve insan zâtını aşkın menşei ite yeniden cem ederek bulunur."
Kapat