İnanç Psikolojisi ve Bilim; Ruh, Beyin ve Akıl Üçgeninde İnsan OğluRuh, Beyin ve Akıl Üçgeninde İnsan Oğlu

Açıklama

Prof Dr. Nevzat Tarhan, bu kitapta "inanç" konusuna bilimsel bir yöntemle yaklaşıyor. Bunun ötesinde, sağlam inancın ve onun oluşturduğu dinî geleneğin ruh sağlığı için gerekliliğini vurguluyor. Dünyanın yaradılış gayesi nedir? İnancın psikolojik sağlığa etkileri nelerdir? Kanıta dayalı din nasıl olur? İnsan kendini hem özgür, hem de yaratıcının varlığına teslim olmuş hissedilir mi? İnanç geni var mıdır? Din bir takıntı mıdır? Ruh nasıl bir programdır? Ruh, beyin, beden ilişkisi nasıl olur? Bilim ne zaman dinin alanına müdahale eder? Dua ve ibadetin psikolojik ve fizyolojik faydaları nelerdir? Modern dünya, aklı ve bilimi yegane değerler sayıp kutsarken; inanç konusunu bilim ile birlikte anmaktan, iki olguyu aynı çizgide buluşturmaktan adeta kaçındı.
%25
200,00TL
150,00TL
Kazancınız : 50,00TL

Satış adedi : 104
Satışta değil

Kitap Ayrıntıları

Stok Kodu
:
9789752638655
Boyut
:
135-210-0
Sayfa Sayısı
:
288
Basım Yeri
:
İstanbul
Baskı
:
13
Basım Tarihi
:
2017-05-08
Kapak Türü
:
Karton
Kağıt Türü
:
2.Hamur
Dili
:
Türkçe
9789752638655
28177
İnanç Psikolojisi ve Bilim; Ruh, Beyin ve Akıl Üçgeninde İnsan Oğlu
İnanç Psikolojisi ve Bilim; Ruh, Beyin ve Akıl Üçgeninde İnsan Oğlu Ruh, Beyin ve Akıl Üçgeninde İnsan Oğlu
150.00
Prof Dr. Nevzat Tarhan, bu kitapta "inanç" konusuna bilimsel bir yöntemle yaklaşıyor. Bunun ötesinde, sağlam inancın ve onun oluşturduğu dinî geleneğin ruh sağlığı için gerekliliğini vurguluyor. Dünyanın yaradılış gayesi nedir? İnancın psikolojik sağlığa etkileri nelerdir? Kanıta dayalı din nasıl olur? İnsan kendini hem özgür, hem de yaratıcının varlığına teslim olmuş hissedilir mi? İnanç geni var mıdır? Din bir takıntı mıdır? Ruh nasıl bir programdır? Ruh, beyin, beden ilişkisi nasıl olur? Bilim ne zaman dinin alanına müdahale eder? Dua ve ibadetin psikolojik ve fizyolojik faydaları nelerdir? Modern dünya, aklı ve bilimi yegane değerler sayıp kutsarken; inanç konusunu bilim ile birlikte anmaktan, iki olguyu aynı çizgide buluşturmaktan adeta kaçındı.
Kapat