Dini Kaynaklar Nasıl Tahrif Ediliyor

Açıklama

Elinizdeki bu eserin şerhi olan iki nüshası kütüphanemde bulunmaktadır. Bunlardan birincisi hicri 1297(miladi, 1879) tarihlidir ve Davud el-Karsi'nin şerhidir. Ötekisi de hicri 1318 (miladi, 1900) tarihlidir. Bu da Davud el-Kasri'nin tahrif edilmiş olan baskısıdır. Bu ikinci nüshada, Kaside-i Nuniye'nin iki adet şerhi buunmaktadır. Bu şerhlerden biri, yine Davud el-Karsi'ye aittir ve fakat eser üzerinde oynama yapılmıştır.

Birinci nüshada yer alan Tasavvufu, şeyhleri tenkit eden bilgiler çıkarılmış ve eser bu şeklde sunulmuştur. Fakat eser üzerinde neden oynandıgına ve kim tarafından tahrifat yapıldığına dair herhangi bir bilgi ve açıklama da yoktur. Aynı eserin kenarında yer alan şerh ise, Hayali diye ün kazanmış olan Şemseddin Ahmed b. Musa'ya ait şerhtir.

Yalnız burada bizi ilgilendiren Dacud el-Karsi'ye ait olanıdır. Biz burada sadece üzerinde açıklama yapılmış olan Beyitleri ele alacak ve önceki ile sonrakini karşılaştırmak suretiyle sunacağız. Böylece Tasavvuf erbabının, asıl hüviyetlerini gizlemek amacıyla nasıl yollara giriştiklerini de belgesiyle görmüş olacağız.
%35
7,41TL
4,82TL
Kazancınız : 2,59TL

Satış adedi : 4
Satışta değil

Kitap Ayrıntıları

Stok Kodu
:
9786056296123
Boyut
:
135-195
Sayfa Sayısı
:
137
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2012-07
Kapak Türü
:
Karton
Kağıt Türü
:
2.Hamur
Dili
:
Türkçe
9786056296123
96038
Dini Kaynaklar Nasıl Tahrif Ediliyor
Dini Kaynaklar Nasıl Tahrif Ediliyor
Süleymaniye Vakfı Yayınları
4.82
Elinizdeki bu eserin şerhi olan iki nüshası kütüphanemde bulunmaktadır. Bunlardan birincisi hicri 1297(miladi, 1879) tarihlidir ve Davud el-Karsi'nin şerhidir. Ötekisi de hicri 1318 (miladi, 1900) tarihlidir. Bu da Davud el-Kasri'nin tahrif edilmiş olan baskısıdır. Bu ikinci nüshada, Kaside-i Nuniye'nin iki adet şerhi buunmaktadır. Bu şerhlerden biri, yine Davud el-Karsi'ye aittir ve fakat eser üzerinde oynama yapılmıştır.

Birinci nüshada yer alan Tasavvufu, şeyhleri tenkit eden bilgiler çıkarılmış ve eser bu şeklde sunulmuştur. Fakat eser üzerinde neden oynandıgına ve kim tarafından tahrifat yapıldığına dair herhangi bir bilgi ve açıklama da yoktur. Aynı eserin kenarında yer alan şerh ise, Hayali diye ün kazanmış olan Şemseddin Ahmed b. Musa'ya ait şerhtir.

Yalnız burada bizi ilgilendiren Dacud el-Karsi'ye ait olanıdır. Biz burada sadece üzerinde açıklama yapılmış olan Beyitleri ele alacak ve önceki ile sonrakini karşılaştırmak suretiyle sunacağız. Böylece Tasavvuf erbabının, asıl hüviyetlerini gizlemek amacıyla nasıl yollara giriştiklerini de belgesiyle görmüş olacağız.
Kapat