114 Kod; Peygamber'in Düşünce Davranış Konuşma AtlasıPeygamber'in Düşünce Davranış Konuşma Atlası

Açıklama

Elinizdeki bu eser, daha önceki çalışmalarımızda olduğu gibi Kuran perspektifinde Hz. Peygamberin belirlenen misyonu, vizyonu ve aksiyonunu belirlemek için kaleme alınmıştır. Önemli bir farkla ki, o da bu çalışmanın onun davranış ve sözlerine mesnet teşkil eden ayetlerin nüzul sırasına göre tertip edilmiş olmasıdır. Böyle bir üslubun seçilmesindeki en önemli amil, okuyucunun, Hz. Peygamberin eğitilmesindeki öncelik ve kronolojik seyrin farkına varması ve onunla birlikte yaşamış gibi kendi erdemlerini onun örnekliğinde teşekkül ettirmesidir. Kitap ve Sünneti güncellemesi ve onunla birlikte güncellenmesidir. Oryantalist bakış açılarının ürettiği, önyargılı, ciddiyetsiz vesvese ve vehimler anaforundan kurtulup, gereksiz bilgi-belge tartışmalarından uzaklaşıp, sorumlu olduğu erdemlerle bezenmiş bir hayatı yaşama fırsatını kaçırmamasıdır. Aksi halde, neden, niçin ve nasılların septik ve sofist ekseninde yitirilmiş bir hayatın aktörü olma bahtsızlığı ve pişmanlığından geriye sadece anlamsız bir vah ve eyvah sedası kalacaktır.
%25
13,43TL
10,07TL
Kazancınız : 3,36TL

Satışta değil

Kitap Ayrıntıları

Stok Kodu
:
9786051142807
Boyut
:
135-215-0
Sayfa Sayısı
:
416
Basım Yeri
:
İstanbul
Baskı
:
2
Basım Tarihi
:
2010-09-30
Kapak Türü
:
Karton
Kağıt Türü
:
2.Hamur
Dili
:
Türkçe
9786051142807
223608
114 Kod; Peygamber'in Düşünce Davranış Konuşma Atlası
114 Kod; Peygamber'in Düşünce Davranış Konuşma Atlası Peygamber'in Düşünce Davranış Konuşma Atlası
10.07
Elinizdeki bu eser, daha önceki çalışmalarımızda olduğu gibi Kuran perspektifinde Hz. Peygamberin belirlenen misyonu, vizyonu ve aksiyonunu belirlemek için kaleme alınmıştır. Önemli bir farkla ki, o da bu çalışmanın onun davranış ve sözlerine mesnet teşkil eden ayetlerin nüzul sırasına göre tertip edilmiş olmasıdır. Böyle bir üslubun seçilmesindeki en önemli amil, okuyucunun, Hz. Peygamberin eğitilmesindeki öncelik ve kronolojik seyrin farkına varması ve onunla birlikte yaşamış gibi kendi erdemlerini onun örnekliğinde teşekkül ettirmesidir. Kitap ve Sünneti güncellemesi ve onunla birlikte güncellenmesidir. Oryantalist bakış açılarının ürettiği, önyargılı, ciddiyetsiz vesvese ve vehimler anaforundan kurtulup, gereksiz bilgi-belge tartışmalarından uzaklaşıp, sorumlu olduğu erdemlerle bezenmiş bir hayatı yaşama fırsatını kaçırmamasıdır. Aksi halde, neden, niçin ve nasılların septik ve sofist ekseninde yitirilmiş bir hayatın aktörü olma bahtsızlığı ve pişmanlığından geriye sadece anlamsız bir vah ve eyvah sedası kalacaktır.
Kapat